Karta programująca do regulatorów TURNIGY z serii SENTRY, PLUSH i BASIC. Dzięki niej zaprogramujesz swój regulator w ciągu kilkunastu sekund.
SPECYFIKACJA:
- Wymiary: 92mm * 52mm * 6mm
- Masa: 26g
Instrukcja obsługi karty programującej
PRZEDNI PANEL:
- Użyj przycisku "góra/dół" do przejścia pomiędzy programami, użyj przycisku "lewo/prawo" do wyboru odpowiedniej opcji w programie , użyj OK. do zatwierdzenia programu, użyj LOAD DEFAULT do zaprogramowania ustawień fabrycznych.
- HAMULEC (breake): Kiedy "Brake" jest ON (wł),to silnik będzie się gwałtownie zatrzymywał po przesunięciu drążka gazu w dół ;
- Battery Type: Tu wybieramy z jakiego typu baterii będziemy korzystać.
OPCJA ZABEZPIECZAJĄCA PRZED ROZŁADOWANIEM PAKIETU ZASILAJĄCEGO (Cut-off Type):
- Kiedy jest zaznaczony "Soft-Cut" regulator odcina zasilanie bardzo miękko , czyli silnik powoli wytraca swoją prędkość.
- Kiedy jest wybrany "Cut-Off' regulator odcina zasilanie w jednym momencie, i silnik zatrzymuje się niemal natychmiastowo . Szczególnie przydatne tam, gdzie śmigło stawia silny opór podczas lotu swobodnego
Zabezpieczenie przed spadkiem napięcia poniżej wartości krytycznej (Cut-off Voltage):
- Dla Li-xx (Li-ion lub Li-poly), Low / Medium / High cut-off dla pojedyńczej celki jest : 2.6V/2.85V/3.1V. Przykład: 3S Li-Poly, kiedy jest "Medium" odcięcie napięcia ustawione jest na 2,85V, i napięcie będzie odcięte przy: 2.85*3=8.55V.
- Dla akumulatorów Li-pol zaleca się napięcie odcięcia 3,1V
- Dla Li-Fe-Po4 2,85V
- Dla Ni-xx (NiCd lub NiMH), Low / Medium / High odcięcie napięcia jest 0%/45%/60%. (0% znaczy, że funkcja cut-off jest wyłączona i wyładowanie nast)
- Dla przykładu: 10 cel NiMH, pełne napięcie jest przy 1.44*10=14.4V, kiedy ustawimy "Medium", odcięcie napięcia będzie na poziomie: 14.4*45%=6.5V .
START MODE: Do wyboru trzy opcje i tak kolejno: normalny (dla akrobatów i samolotów wyczynowych, tam gdzie potrzebna bezzwłoczna reakcja silnika na drążek); soft i very soft przydaje się w szybowcach i lekkich modelach. Nic nie określa na sztywno zasad stosowania tej funkcji, każdy powinien wybierać ją intuicyjnie, wedle własnych potrzeb.
TIMING MODE ? Czyli tak zwane podkręcanie(tuning) silnika. W pozycji low silnik nie jest ?stuningowany?. Dalsze opcje powodują, że silnik wkręca się na wyższe obroty. Jeśli silnik zaczyna lekko szarpać lub nie może się w ogóle uruchomić, oznacza że ustawienia są za agresywne.
MUSIC/ LI-PO CALLS: Ta funkcja pozwala nam wybrać ilość zastosowanych celek (tabela 1). Jednocześnie do każdego wyboru przypisana jest określona muzyczka. Tę zależność określa nam tabela nr 2. Przy wyborze AUTO nie usłyszysz żadnej muzyczki.

|