S21A
S21A
S21A
S21A
Udostępnij:

Silnik żarowy ASP s21A

Bardzo dobrze wykonany silnik, na podówjnych łożyskach kulkowych, przeważa tu konstrukcja aluminiowa, głównie blok silnika, wał, tłok oraz reszta elementów mechanicznych jest wykonana z wysokiej gatunkowo stali. Silnik był przez nas testowany w modelu myśliwca około 1000mm rozpiętości i masie ok. 1200g Jest to przedział modeli typu combat, i silnik sprawdzał się świetnie, i dawał znacznie więcej mocy niż poczatkowo zakładaliśmy. Jest wytrzymały i zdolny do przetrwania nawet tych brutalniejszych wypadków. Po przepaleniu około 4 zbiorniczków paliwa jeszcze jest w fazie docierania, silnik ten powinien starczyć conajmniej na 3-4 sezony intesywnego latania, zwykle przekracza to dwu a nawet trzykrotnie żywotność przeciętnego pakietu Li-Po. Zdecydowaną zaletą silników spalinowych jest brak ograniczeń czasowych, tyle ile mamy paliwa tyle możemy latać, bez marnowania czasu na ponowne naładowanie się baterii.

Specyfikacja :
  • Pojemność: .21 (3,34 cm3)
  • Zakres obr./min.: 2,500 - 19,000
  • Moc: 0,55 kW przy 17,500 obr/min.
  • Masa: 233 g
  • Tłumik i kluczyki imbusowe w zestawie.
  • Rekomendowane śmigła: 8 x 6
  • Paliwo: ok. 10% nitrometanu + nie miej niż 18% oleju (rycynowego lub syntetycznego)
  • Zalecane świece : zakres od "średnich" do "ciepłych" 1,2 - 1,5V


Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.